PokerZone.cz

Zoom - A Zoom +
14.07.2010 | IQLimited | Hodnocení: 54321 | 3 komentářů

Jak se IQak vydal na fishe :-)

IQLimited zdraví pokerzone.cz, tohle by měl být začátek mého "snad" pravidelného blogování. Uvidíme, jak mi to vydrží a půjde, resp. jestli mě nezastaví moje lenost, popř. vypršení free licence u wordu. grin

Na začátku každého pořádného a dlouhodobého blogu by mělo být důkladné představení, ale protože většinou plavu proti proudu, představím se až někdy jindy a rovnou do toho skočím.

Jak už název napovídá, vydal jsem se cca 14 dní zpět na dovolenou, ale kam by takový poctivý grinder mohl jinde než na fishe, konkrétně tedy k velkému jezeru se dvěma pruty a velkým pytlem návnady. grin Cesta to byla dlouhá (asi 450km) a bylo třeba vymyslet, jak se postavit 40cítkám ve stínu. Napadlo nás jediné, prostě slunce předběhneme a dojedeme na místo, ještě než vůbec začne pařit na plné koule (což se nakonec nepovedlo, protože kvůli pár zablouděním jsme dojeli na místo asi v 14.00 lol). Takže, stojím si tak asi ve 4 ráno se dvěma báglama před naší nesmrtelnou felinou (nesmrtelná = přežila i Rostoklaty -.-), otvírám kufr , kde se překvapivě kromě 80ti lahváčů, 2 litrů rumu a 5ti bohemek nic jiného nevleze grin, a baťohy letí na zadní sedadla. Přeju našemu sporťáku gl a hlavně HOLD!! a frčíme směrem k tomu našemu jezernímu odpočinku. Cesta utíká celkem rychle, párkrát se sice na chvilku ztratíme, ale rychle se zase najdem, cestu si krátíme posloucháním muziky a přemýšlením o tom, jestli je ta dálnice po které jedem placená nebo ne, hehe grin No už zbývá asi jen nějakých 50 kilometrů a je třeba udělat těžké rozhodnutí. Do Borového mlýna se dá dojet dvěma způsoby, objet ho zprava , nebo zleva. Ta dvě města, přes které se dá jet, tvoří z tím, kde zrovna jsme, takový trojúhelníček(viz pic) , takže je to vlastně jedno. Jakožto starý pravičák zatáčím doprava, což se po chvilce ukáže jak bad move. Na cestě je totiž nehoda a asi 30km kolona - pomocí popojíždění se drmolíme asi hodinu a půl než dojedeme do onoho města, ve kterém máme zatočit směrem do vesničky kde je camp. Celkem na tiltu (nevím proč jsem to v té zácpě neotočil lol grin) , se s radostí vrhám ve směru ukazující cedule s nápisem Borový mlýn, celkem happy z toho, že už můžu jet rychleji než 20km/h se ani nedívám kudy jedem, protože je to pořád rovně. Po asi 25 minutách vyhlížení campu, na nás vyskočí cedule s názvem toho druhého města, přes které bylo možno jet. FUCK xD tak sme si nakonec vyzkoušeli obě cesty grin)

Uhhh, nakonec jsme tam teda trefili, a hned si s přítelkyní dáváme lahváče na uklidnění. Ptáme se paní domácí, kdy se máme přijít zapsat - říká, že až budeme chtít a nebude takové horko. Na nic teda nečekáme, otvíráme konzervu s kukuřicí a letíme na ty žraloky. Ani jeden z nás není rybářský typ, a tak chytáme velké kulové ale s pocitem , že jedna vlaštovka , jaro nedělá věříme v lepší zítřky. Po pár dnech, při zápisu do campu se dozvídáme, že pravidla byla změněna, a každý kdo chce rybařit, musí zaplatit, nějaké $ místnímu rybářskému svazu či co. Berem teda tel. číslo na chlapa , který to vybírá a s tím, že ho v neděli nebudem otravovat se vrháme ještě poslední den chytat na "černocha" grin) První úspěch se dostaví k večeru, když na splávek sotva mžourám a tu!!! záběr jak sviňa! a táhám první úspěšný úlovek - malinkou plotici grin Boucháme první šáňo na rozpočetí rybářských úspěchů, plotice letí zpět do vody a my jdeme grilovat s tím, že zítra už se na grilu bude válet 40cmetrévý lín, haha (to jsem ještě netušil, jak to bude s chycenýma rybama vypadat celkově grin)

Potom jsme den co den chodili na naše malé, dřevěné, ztrouchnivělé molo a nahazovali s nadějí v očích znovu a znovu, ovšem bez úspěchu. Jediné co se povedlo-nepovedlo bylo, když přítelkyně omylem chytila další malou rybu (ani nevím co to bylo), a to tak, že nahodila, splávek se nevynořil, tak to vytáhla a mrskala se tam fish. jenže když ji takhle špatně zasekla, měla háček dost blbě a musel proběhnout rychlý operativní zákrok, který ale asi nebyl tak rychlý, jak by potřeboval, protože po tom co jsem ji hodil do vody, udělala dvě tempa a otočila se břichem nahoru. :-( Tento smutný počin, nám připomínal proud, který ji asi 4 hodiny poposouvával přimo před náma a každou chvilku se znovu a znovu objevovala fish břichem nahoru hmmm Mno nic, řekli jsme si , že je nejspíš třeba zavolat pana porybného, zaplatit za chytání a pokud nám (dvou nerybářům) dovolí, budeme chytat dále. Telefonicky nám předává info, že to stojí na týden 45 zlotých, a že přijede zítra. Už teda nechytáme, chvilku se kocháme výhledem na zapadající slunce nad jezerem, a chystáme se na další grilování - zase kuře OMG! grin Na této fajn idilce mě znervozňovala jenom jedna věc a to ten divný zvuk, který vydávalo to molo, když sem si na něho já a mých 100kilo postavili židličku.(takový zvuk, jakokdyž pomalu praská dřevo grin) Z pravé strany už ten náš dřevěný zázrak byl zborcen do vodního porostu(viz pic) a já jenom doufal, že se tam nesesype i ten zbytek
a my s ním. vrzzzzzzzzzzzzz grin)

Mno nic, koukám že sem se pořádně rozepsal, pokud budou síly a chuť, napíšu pokračování, jak to dopadlo s panem porybným a jeho překvapením, jestli jsme se nedobrovolně vykoupali za zvuku praskajícího dřeva v jezerním porostu, popř. jak to dopadlo s naším mega úlovkem grin)) Jinak se teď v pátek chystám do místního klubu na 3stovkévý rebuyák, tak pokud alkoholově přežiju tu oslavu narozenin, která se tam paralelně koná, nebo pokud neprohraju v cashovce s ukrajincema všechny orgány, byt a přítelkyni, tak zkusím napsat nějáký reportík.

Mějte se hezky, díky všem kteří přečetli celou tu tapetu, hehe grin Klidně nechte nějáký koment, postřeh, připomínku a já se budu snažit odpovědět.

gl @ tables

IQak

Čtěte také :

Rozhovor: IQLimited

Rozhovor: IQLimited a poker

Ještě žiju! Jestli se teda neoběsím na ev lajně